Ervaringen Fat Bob eigenaars

• Dirk

Hallo,

Ondertussen zijn de inschrijvingsproblemen van mijn Fat Bob achter de rug, is het prachtig weer en ben ik bijna aan mijn eerste onderhoudsbeurt ( 1600 km ) zonder enig probleem.

Graag had ik de ervaringen eens vernomen van de andere FatBob eigenaars.

Reeds aanpassingen gedaan ? ivm het “ geluid ” ? zadeltassen ? andere opties ? enz.

Alvast bedankt en geniet ervan !!

Dirk

• Gerard

Ha die Dirk,

Ik zit nog steeds op een standaard machine te “smilen”

Ik kan niet zeggen dat er sprake is van vermogens tekort. Wel vindt ik nog steeds het geluid onvoldoende, ik wacht even op de andere aftermarked merken. Remus heeft iets maar dat ziet er echt niet uit.

Waar nog wel enige verbetering kan is het lekker laag in de toeren tuffen, je kent dat wel … op zo'n dijkje, fris windje, lekker rustig en dan plofplofplof. Ik kom ook meestal pas bij 110 km/u in de 6e versnelling. Dat doet ie dus nog niet. Is wel iets verbeterd na de eerste beurt, lijkt het. Dus te weinig koppel onderin, zat in het middengebied en bovenin vind ik niet belangrijk.

Sissy bar komt eraan, windscherm vindt ik echt afbreuk doen aan het uiterlijk. Slurpen doet ie meer dan ik had verwacht. 200 km en het lampje gaat alweer aan.

groeten

Gerard