software

• Webster

Nog een vraagje?

Als je de originele baffles van V&H BSS wil ‘'swappen’' voor quiet baffles, vereist dat een re-map?

• Marcel

Ad schreef:

>

> Hoi Marcel,het is me nu een en ander duidelijk,weet je ook

> ongeveer de kosten van dit alles?

> Bij voorbaat dank

Hallo Ad,

mail voor een exacte prijs , maar het loopt vanaf € 700,–

Marcel

BH

• gv

Webster,

In principe zou iedere wijziging een remap moeten hebben, maar ik zou het gewoon eens proberen.

Ik heb al dit al eens gedaan en de wijzigingen waren klein. Maar iedere motor reageert anders. Kun je dus niet als algemeen stellen.

• maarten

Hallo Ad,

Kijk eens met de zoekfunctie bij “uitlaten en O2 sensoren”. Dit verhaal is al eerder aan de orde geweest.

Zelf heb ik een dyna van 2007 met andere dempers en luchtfilter.

Met andere systemen / methodes heb ik geen ervaring, maar die van mij is behandeld bij Vosselman.

Niet iets om spijt van te hebben.

Groet,

Maarten

• Webster

Uitlaten die weinig tot geen tegendruk hebben knallen vaak als je de gashendel laat terug gaan, is dat nodig met injectie-motoren???

Op HDForum lees je vaak dat quiet baffles ‘t ’'popping'' geluid reduceert danwel geneest!!!

• gv

Door baffles te monteren krijg je in het algemeen een vlakkere/vloeiendere brandstof tabel en tegelijk een betere trekkracht kromme.

Popping is per uitlaat verschillend. Het ene type doet het meer dan het andere.

Injectie geeft mogelijkheden om dit zoveel mogelijk te reduceren.

De quiet baffles zijn nog vrij luid. Denk dus niet dat je dan bij een controle doorgelaten wordt….