Ride In a.s. zondag

• Muriel

Beste Prikkers,

De weersvoorspellingen voor a.s. weekend zien er weer heel goed uit, dus alle reden om er lekker met je motor op uit te trekken. Was je al van plan om naar de Central Harley Day in Veghel te komen, misschien is het dan leuk om bij onze (Corridor Chapter) Ride In aan te sluiten?!? Verzamelen tussen 10:00 en 11:00 uur bij de McDonalds in Heesch (aflsag 52 van de A59). Zie ook de events op de startpagina voor een link met meer info.

En anders natuurlijk ook genieten van een mooi weekend!!

Groeten Muriel Dassen

• john l

wat is dat een ride in ? ride in de greppel?

• Hek

Hmmm,

Ik rijdt dan al in zeven sloten tegelijk. Ga een paar dagen mijn uitlaten uittesten bij onze oosterburen. Ik zag een plaats op de kaart staan en moest daar gewoon heen. Titisee. Geen idee wat er te doen is maar ik ga gewoon heen vanwege de naam. Dus ik rijdt hem daar wel ergens in

Dus geen ride in gedoe in Veghel.

Salutti

Hek

• Dombo

Is dat niet zoiets van met zijn allen om de hoek wachten en dan ineens volgas een parkeerplek zoeken?????

• Alz

Ik heb nog steeds een misselijk gevoel bij jullie datum.

Een paar jaar geleden is Central op deze datum dit evenement begonnen.

Dit terwijl HDC Gerwin hemelsbreed 30 Km verderop al meer dan 10 jaar daarvoor jaarlijks een HD dag organiseerde op deze datum. Niet sportief van Central, vandaar mijn misselijk gevoel.

Toch veel plezier, enne ik Ride niet In.

Alz

• John

Titisee? hahahahahaha, 1 groot bejaardenoord, Hek…..

ach,misschien kun je alvast een plekkie reserveren…

• Dombo

ik snap je wel Alz, maar het is tegenwoordig niet meer te voorkomen…bijna elk dorpje/stad/gehucht gaat tegenwoordig een harley of all american day of zoiets organiseren, kijk alleen maar op de harley startpagina, staat vol met evenementen op dezelfde dagen….. dus het voordeel is je kan zelluf kiezen!

• Hek

Ach, toch klink het goed de tietensee. ik ga het wel zien. Als het nix is zit ik zo in de alpen of de dolomieten, of toch liever de dolotieten.

Jij in ieder geval veel plezier met de koningin straks in Frentsjer, misschien wil ze wel ff haar plakzadel uitproberen

Salutti

Hek

• John

een helm heeft ze al………

• toontwin

http://members.chello.nl/schoonhe/hd-lex2.html

ride in staat er niet bij.