benzine

• ferry

Vandaag weer eens eindje gereden ,hij rijd goed maar het vogende.

Als ik hem uit de schuur haal en hem op de chok start start ie goed maar rijd ie slecht het eerste stuk.

De buigies zijn dan te geroot gooi ik me chok dicht of iets open dan duurt het even voordat ie goed rijd maar als ik dan eind heb gereden zijn de buigies te wit grijs dus te arm.

Heb de mengschroef kwart slag armer gedraait dan word het beter maar de buigies blijven witgrijs maar het moet naar goudbruin maar rijker kan ik hem niet zetten dan lukt het met de chok helemaal niet meer.

Gr Fer

• John

te kleine sproeiers of verkeerde bougies…..

• peetshd

slowjet is te klein , probeer het is met een 47 of 48 en stel de mix idle jet opnieuw af .

• peetshd

Nog even toevoegen , als je de mix indraaid gaat het stationair omhoog waardoor het probleem minder opvalt dus dat zet je op een verkeerd been .

Hou wel rekening dat de motor zelf wel in goede conditie moet zijn dus geen spruitstuk rubbers die lekken of zo .want dan heeft afstellen geen zin .

• toontwin

Ik denk dat je intake seals lek zijn,als hij voorheen altijd goed gereden heeft met je bestaande sproeierbezetting.Controleren met een spuitbus remmenreiniger op je inlaatspruitstuk spuiten en als hij dan anders gaat lopen weet je het.

met de choke erop verrijk je het mengsel (meer benzine) en dat compenseerd de valse lucht van je lekkende seals(afdichtingen tussen inlaatspruitsuk en cillinderkop)

sorry Peet zag jou bericht te laat,jij had het ook al over

• ferry

Bedankt jongens ik ga die dingen allemaal even nazien.

Gr Fer