aanpassing verlichting bij import

• Vanreenen

Het is waarschijnlijk al vele malen besproken op dit medium maar voor mij nog nieuw;

Welke aanpassingen zijn vereist om de RDW keuring te passeren?

Het betreft een 2005 softail deluxe, doet men nog moeilijk over het geluid?

Er zit een standaard uitlaad onder.

Alvast bedankt!

• Hek

Kun je hiero denk ik wel vinden

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=984&i=43509&t=43501

Salutti

Hek

• John

als alles standaard is en de papieren kloppen en hij ziet er goed uit hoef je je nergens druk over te maken.Ik bracht een paar jaar geleden mijn Electraglide naar de RDW in Heerenveen voor kentekenkeuring,nummers werden ingevoerd op een laptop,hij vroeg of ie lekker reed en zei:als jij nou ff gaat betalen dan maak ik hier de papierboel in orde….

en mijn motor is van 1995…

• redneck

De regels zijn sinds 01 nov 2007 veranderd. Alle import dient gekeurd te worden in Lelystad. Alles wordt gecontroleerd o.a. proefrit, remmentest, geluidsmeting e.d.

De HD dient uitgerust te zijn als een HD Internationaal, d.w.z. europees luchtfilter, verlichting (geen runninglights) en extra aandacht voor de claxon. Deze moet zoveel mogelijk naar voren gericht worden anders haalt hij de vereiste aantal dba niet. Veel succes, overige info vind je op de site van de RDW

• Vanreenen

Heren, bedankt voor jullie info!

Zodra ik bij de keuring ben geweest zal ik evt. bijzonderheden hier plaatsen voor de volgende klant:)

Grtn

• Arie

Ik weet niet waar je die wijsheid vandaan hebt Redneck maar dat is gelul.

Je kan gewoon naar de dichtsbijzijnde RDW keuringsstation.

Je moet alleen wel een conformiteitsverklaring hebben en dan wordt er niets gemeten.

• peetshd

Volgens mij kan dat ook nog steeds arie , gewoon bij een rdw station en lopen hem een beetje na en klaar is kees en willem en gerard en henk en …..en …….

• Vanreenen

waar kan ik die krijgen, kan me voorstellen dat HD Nederland daar niet aan mee gaat werken….

• Vanreenen

De 2005 softail deluxe is inmiddels gekeurd in Lelystad.

Koplamp is aangepast naar eu norm €35,- (haveanicehd.com) en rode reflectoren verwijdert, thats all.

Sommige bikes werden afgekeurd op de claxon (niet schel/hard genoeg) luchtfilter lawaai of uitlaad lawaai.

Mijn originele usa fabrieks uitlaad was blijkbaar ok.

grtn en succes