VG falliet!

• Dombo

Ik lees en had gehoord dat VG in Enschede, ja die frame bouwer failliet is verklaard per 2-4-08, ik hoop dat er geen prikkers zijn die er nog een reeds betaald frame hebben staan…..

Faillissement V.G. Motorcycle Products BV

Insolventienr. F 08 94

Rechtbank Almelo

Datum uitspraak 02-04-2008

(bron: http://www.curatoren.nl)

• Gerrit

Had het in de wandelgangen al gehoord, maar dat is dus nu bevestigd.

Grafbakken zijn het. We zijn er een week voor 2 April nog geweest en ze wilden ons rustig nog een compleet trikeframe verkopen, waarvoor we een paar dagen later een prijsopgave kregen.

Gelukkig moesten we nog wat dingen uitvogelen (vorklengte, wieldiameter en zo), dus nog geen aanbetaling gedaan.

Daarna diverse keren gebelt en gemailt zonder een antwoord, dus er begon al iets te dagen.

Anders was er mooi een rug of vijf de teil ingegaan.

• peetshd

Je hebt zeker geluk Gerrit want je kan er een hoop gezeik mee krijgen als je al betaald hebt .

De grootste schuld eiser krijgt zijn poen , en jij ? je kan er naar fluiten .

Buiten dat is het een grote schande en miachtige streek om jou nog ff je poen uit je zak te graaien , en dat bedoel ik voor elk bedrijf die dit soort @!#$ dingen probeerd .

gr Peet

• GorillaPete

AMEN, @#$% you all nagemaakte bedrijfjes die ons geld uit onze zakken wil kloppen en er niks voor willen leveren.

• Gerard

Hoe bedoelt u ?

• toontwin

Jammer dat in nederland de zelfstandigen altijd de klos zijn.

• John

t was anders een heel gerenommeerd bedrijf,zelfs internationaal gezien….

• peetshd

Daar heb je gelijk in john en daar is ook niks mee .

Aleen een bedrijf weet al ver van te voren dat het mis gaat en er geen reding meer is , in dat geval mag je geen orders meer aannemen of onderdelen afnemen bij je leveransier . Doe je dat wel ben je dus bewust klanten of leveransiers f u c k e n.

• kale tommie

kom op jongens

het is gewoon klote als je moet stoppen of falliet gaat

er kan een mogelijkheid zijn dat ze nog doorgaan met bepaalde onderdelen

bv. trike onderdelen of alleen frames.

het bedrijf bestaat volgens mij al een tijdje

als ze door gaan doen ze zeker 2 keer meer hun best.

het is wel een stukje twentse glorie de verdwijnt

dat is zonde

kt