shovel koppeling

• anton

De koppeling van mijn shovel is niet meer wat ie hoort te zijn nu hoorde ik dat er twin-cam koppeling te koop zijn die pas gemaakt zijn voor shovels weet iemand hier meer info over????

• John

ik kan daar niks over vertellen maar ben wel nieuwsgierig waarom je dat zou willen…

ik denk dat je dan net zoveel geld kwijt bent als een hele goede aftermarket koppeling….

• anton

de koppeling moet volgens zeggen beter zijn dan een aftermarket heb al een soort gelijke ervaring met carbarateur die heb ik vervangen door cv en rijd stukken beter…

• John

dat van die carb kan ik me voorstellen,maar een HD koppeling beter dan Barnett of Bandit lijkt me stug

• Marcel

Tip: investeer in een Barnett Scorpion of een Primo Pro-clutch

Marcel

BH

• henky

Wat is er mis met je huidige koppeling?

Ik heb in mijn shoveltje na veel gekloot met de koppeling alto platen gezet, primair afgedopt en de spiraal veren vervangen door een diafragmaveer. schakelt als boter en koppelen met een vinger.

henky

• Richard

Henky,

Is het vervangen van de koppeling van den shovel goed zelf te doen of is het een moeilijke klus?

Weet jij wat de kosten zijnom dit te laten doen.

Gr. Richard

• hharbers

Kunt alles zo bestellen bij je locale harley boer uit de mcs catalogus

tik op de site van mcs maar eens de volgende nummer in: 906956

henky

• Sander

Hoi Henky,

Ik heb die DIAPHRAGM RELEASE DISC KIT erop laten zetten maar het koppelen gaat nog steeds erg zwaar. De harley zaak vertelde mij dat er verder niets aan te doen was.

Ik ben dus erg nieuwsgierig hoe jij je shovel zover hebt gekregen dat je met 1 vinger kan ontkoppelen?

Gr en alvast bedankt

Sander