883 electra probleem

• Michel

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn 883 uit bouwjaar 2000. (km stand 38d)

Het lijkt er soms op dat hij op 1 cilinder loopt. Hij houdt in en kan dan niet harder dan 40 km/uur.

Kan het probleem liggen in de electra?? Heb namelijk nog steeds mijn originele eerste accu erin zitten. Miijn bougies ga ik deze week vervangen door Scr Eagle exemplaren omdat er 1 oude verroest is?

Of zal het liggen aan de bougiekabels?

• Marcel

het kan meerdere oorzaken hebben.

bougiekabels is er 1 van

bespaar je geld, koop normale bougies, de SE voegen niets toe

check of je inlaatspruitstukrubbers lekken

Marcel

BH

• Paul

hahaha, klinkt bekend!

Kan niets anders zeggen dan succes Michel.

• Michel

Hoe heb jij het opgelost dan?????

• Hek

Probeer ff de zoekfunctie op deze pagina. Staat rechts bovenaan. Gebruik ff de zoekterm “laadstroom” en dan krijg je heel veel info over soortgelijke zaken.

Als dat allemaal nix bied ff aangeven wat je geprobeert hebt en wat hij dan niet doet

Salutti

Hek

• Charley

Hoi Michel,

Waarom denk je dat het aan je accu licht als hij spontaan op een cilinder gaat lopen ? Start ie moeilijk dan of zo ?

Kijk eerst even of beide bougies vonken, meet even je accu spanning. Op een cilinder lopen, vuil in je benzine ? Heeft in de winter stil gestaan met weinig of geen benzine ( bezinksel ).

In houden tijdens rijden kan ook een lekke membraan zijn, enz..

'ff door zoeken, suc6

Charley

• Michel

Opgelost!!!!

Nieuwe bougietjes dr in gedaan en setje Accel kabeltjes gemonteerd…..

Bedankt voor reakties…

• Paul

Laten oplossen.

Heb 2 linkerhanden,maar ik had lekke inlaatspruitstuk rubbers en oude bougiekabels.Moet 'm nu alleen nog steeds beter aflaten stellen,maar het blijft toch voorlopig klote weer,dus dat komt nog.

Michel schreef:

>

> Hoe heb jij het opgelost dan?????

• monkey

Klote weer???? Perfect rijweer zlefs! Ik ga!