harley davidson twin cam blok

• j pronk

hoi, wie kan mij vertellen hoe ik de benzine uit de tank kan laten lopen wordt deze geregeld door een vacuum klep of is er een andere methode ervoor ,zodra ik het slangetje loshaal komt er geen benzine uit ,het lijkt mij simpel maar zie er zelf geen gat in

• Marcel

er zit een vacuumkraan op.

• j pronk

oke marcel dit is mij bekend maar nu het probleem hoe krijg ik de tank leeg omdat ik de tank eraf moet halen deze zit helemaal vol met benzine ,kan ik deze dan met mijn mond vacuum zuigen ,of heb jij voor mij een andere oplossing,met een slang overhevelen ,ik hoop dat je begrijp wat ik bedoel ikkan ook niet de volle tank eraf halen want onderin zit een verbindings slangetje van links naar rechts,wacht wel op een antwoordt , mvg jan pronk

• p.rospere

Er zal wel een betere methode zijn maar ik deed het zo, vacuumslangetje los ander slangetje erop en aan het slangetje zuigen tot je een vacuum hebt en dan loopt de benzine gewoon uit de kraan.

• Konijn

En dan een klemetje erop of een schroevendraaier in het slangetje steken om het vacuum te behouden. Scheelt een half uur zuigen.(Dat laten we aan een ander over ;) )

Gr + wortel

• gv

Hele kraantje er af draaien en trechter er onder houden.

• Hek

Bij Motozoom (of Louis in duitsland) kan je vaccuum pompjes van mityvac krijgen om je remmen mee leeg te trekken en te ontluchten. Errug handig als je je remmen gaat ontluchten maar ook goed te begruiken als je dus je tank leeg wilt hebben.

Als je daar geen geld aan wilt uitgeven dan gewoon ff de aquariumpomp van de buurman “lenen” want die heeft ook een uitblaas en aanzuigkant. Die laatste dus aansluiten op de vaccum aansluiting van benzinekraan.

of inderdaad een vrouwtje zoeken die graag een half uur zuigt

Salutti

Hek

• Lemmy

Leeg rijden.

• Saks

dat verbindingsslangetje (zit op ‘t laagste punt denk ik) loshalen en dichtknijpen, aan de kant waar je ’m loshaalt langer slangetje eraan en leeg laten lopen, daarna hetzelfde aan de andere kant.

• dirk

met ruiten vloeistof pomp van een auto van de sloop