Hallo harley vrienden,
Ik zat toevallig weer een opname te kijken van harley dag breda 2007 toen waren er 3 harleys welke enorme klappen gaven bij het gas geven misschien weet iemand hoe je deze klappen van het motorblok kan op wekken
onder het rijden ff de runstop uitzetten en dan weer aan, stroomt er onverband mengesel je uitlaten in en knalt daar ipv in de cilinder.
en aangezien het daar nou net niet voor gemaakt ik verkloot je je motor daar dus behoorlijk mee. een uitlaat is nou eenmaal niet zo sterk als de cilinder waar de knal in thuis hoort.
Maar leef je vooral uit, dan heb je binnekort weer een leuk sleutelproject
Salutti
Hek
He allemaal
Op mijn sporty 883r zijn s&e 2 uitlaten opgezet toen ik hem nieuw kocht bij een bekende dealer en hij maakt ook met regelmaat klappen nu heb ik dit bij iedere beurt aangekaart en volgen de dealer kan dit helemaal geen kwaad maar het zit me toch niet helemaal lekker.
Hij is toen ook aangepast op de carb en ik neem aan dat ze wel weten waar ze mee bezig zijn
Groetjes cornolio
klappen die jou uitlaat geeft heeft een andere reden , waarschijnlijk heb je valse lucht in de verbindings stukken van je uitlaat zitten of boven in de kop zit het niet goed bij de aansluiting .
Laat daar is goed naar kijken , wat ik doe bij een uitlaat monteren is altijd eerst boven bij de kop vast zetten en dan kijken of ik de verdere steunen kan monteren zonder spaning op de bochten te zetten .
Heel vaak is het zo dat de steunen die geleverd worden toch aangepast moeten worden , waarom weet ik niet maar zo is het nou eenmaal .
Als dat allemaal goed zit krijg je geen klappen in de uitlaat bij gas terug geven .
groeten peet
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?