enorme klappen

  • road king

    Hallo harley vrienden,

    Ik zat toevallig weer een opname te kijken van harley dag breda 2007 toen waren er 3 harleys welke enorme klappen gaven bij het gas geven misschien weet iemand hoe je deze klappen van het motorblok kan op wekken

  • PeetsHD

    Ik ga je dat niet vertellen ik heb het al druk genoeg .

  • GorillaPete

    Ik eet meestal de dag ervoor bruine bonen en spoel dat weg met erwtensoep……………..echt enorme klappen!

  • Hek

    onder het rijden ff de runstop uitzetten en dan weer aan, stroomt er onverband mengesel je uitlaten in en knalt daar ipv in de cilinder.

    en aangezien het daar nou net niet voor gemaakt ik verkloot je je motor daar dus behoorlijk mee. een uitlaat is nou eenmaal niet zo sterk als de cilinder waar de knal in thuis hoort.

    Maar leef je vooral uit, dan heb je binnekort weer een leuk sleutelproject

    Salutti

    Hek

  • ferry

    Die gasten die doen zijn gen harley rijders mar slopers.

    Elke keer als ik ze hoor denk ik jezus wat zonde.

    Fer

  • Jos V.

    Zonde dat hun harley niet ter plekke uit elkaar knalt zal je bedoelen.

    Zielig vind ik het, gewoon gebrek aan aandacht.

  • Big Peter

    Hey Road King,

    Als je nog een reserve motorblok in de schuur

    hebt staan, dan kan je het huidige blok

    gerust laten klappen.

    Persoonlijk moet ik er niet aan denken om mijn

    kostbare Harley de nek om te draaien.

    Probeer eens te genieten van het rijden

    i.p.v. het opblazen van je motor.

    Gr. Peter

  • cornolio

    He allemaal

    Op mijn sporty 883r zijn s&e 2 uitlaten opgezet toen ik hem nieuw kocht bij een bekende dealer en hij maakt ook met regelmaat klappen nu heb ik dit bij iedere beurt aangekaart en volgen de dealer kan dit helemaal geen kwaad maar het zit me toch niet helemaal lekker.

    Hij is toen ook aangepast op de carb en ik neem aan dat ze wel weten waar ze mee bezig zijn

    Groetjes cornolio

  • Peets HD

    klappen die jou uitlaat geeft heeft een andere reden , waarschijnlijk heb je valse lucht in de verbindings stukken van je uitlaat zitten of boven in de kop zit het niet goed bij de aansluiting .

    Laat daar is goed naar kijken , wat ik doe bij een uitlaat monteren is altijd eerst boven bij de kop vast zetten en dan kijken of ik de verdere steunen kan monteren zonder spaning op de bochten te zetten .

    Heel vaak is het zo dat de steunen die geleverd worden toch aangepast moeten worden , waarom weet ik niet maar zo is het nou eenmaal .

    Als dat allemaal goed zit krijg je geen klappen in de uitlaat bij gas terug geven .

    groeten peet