monteur gezocht, redelijk tarief

  • sidney

    Wie kan mij helpen, voor een redelijk uurloon, met mijn startmotor en koppeling problemen. Het gaat om een FLTC (Tour Glide Classic uit 30-06-1984) Ik woon in Poeldijk (Zuid Holland)

  • PeetsHD

    meen je dat nou ? je zit op de hoek bij mij .

  • PeetsHD

    of ben ik te duur ? een monteur zoeken voor een paar tientjes en in je schuurtje repareren is ook niet alles dacht ik zo .

  • Big Peter

    www.peetshdservice.nl

    Bovendijk 32A Kwintsheul

    Redelijke prijzen en vakmanschap.

    Gr. Peter

  • PeetsHD

    Dank je peet maar ik wilde er graag nog even wat aan toevoegen . Voor een monteur is deze reparatie een simpele ingreep .

    Je kan wel iemand nemen die gereedschap vast kan houden maar ik ben toch bang dat de kosten hoger zijn en welke zekerheid en garantie heb je dan ?

    En dan lijkt het me nog stug dat sidney mij niet weet te vinden .

  • MissTaken

    He sidney:

    Denk er nog eens even goed over na man;

    Nou heb je (wellicht na lang sparen) een HD gekocht en val je onderhand dood op een euro aan onderhoudskosten?

    C'Mon! Zo werkt het niet in deze wereld.

    Ik zie het zo:

    Alleen een VAKMAN mag aan mijn vervoermiddelen komen!

    Had ik in de buurt van Peets gewoond, dan was hij waarschijnlijk mijn monteur geweest, nu is iemand anders dat.

    Ik kies in de eerste plaats voor een vakman, omdat het alles met mijn veiligheid te maken heeft.

    In de tweede plaats (maar daarom niet minder belangrijk) gaat het -in geval van velen onder ons- vaak om een object waar een verhaal aan kleeft; Aan mijn HD kleven maar liefst drie verhalen.

    Wat is een vakman in mijn beleving?

    Het begint met een vertrouwensband: ik breng mijn motor naar een plaats waar ik vertrouwen in stel dat zij weten wat ze doen EN fatsoenlijk met onze spullen omgaan. Bij Beun-de-kleun kan ik daar niet eens van uit gaan en moet ik maar afwachten.

    Zelf sleutelen kan EN wil ik niet: Een ander kan het beter dan ik ooit zou kunnen leren, dus waarom zou ik het zelf doen???

    De schoorsteen van het bedrijf waar ik mijn motor breng moet nou eenmaal roken en de monteur wil ook iets meer eten als aleen maar ‘rats kuch en bonen’.

    Tuurlijk, ik reken ook liever € 0,95 per uur af, maar zo werkt het dus nergens.

    MrTaken en ik zijn trouwe klanten zolang men er blijk van geeft degelijk met onze spullen om te gaan.

    Tegelijkertijd kunnen we ook terugkomen als er iets mis blijkt te zijn. Da's niet de bedoeling, maar het kan gebeuren. De dealer kan de vergissing / fout wat mij betreft dan in de herkansing nog gewoon herstellen.

    Voor vertrouwen en vakmanschap moet je betalen; dat accepteer ik graag, onder de voorwaarde dat men daadwerkelijk invulling geeft aan die twee woorden.

    Op deze manier vergroot ik de kans dat mijn motor over vier jaar nog steeds het aankijken waard is en niet is gedegenereerd tot een lor.

    Suc6 met je beslissing,

    Greetz Miss.

  • Paul

    Nu we het toch over goeie adressen hebben…

    Sorry voor het inbreken ;o)

    Heb m'n Harley gekocht bij HD R'dam (safe) en ik moet zeggen dat ik niet staat te juichen over hun & hun spuiter ( GL paints). Kan een combinatie zijn geweest van drukte en schoonheidsfoutjes, maar ben als m'n garantie verlopen is,toch eigenlijk op zoek naar dus ook een goeie monteur/werkplaats.

    Regio R'dam bij voorkeur.

    Nogmaals sorry voor het hy-jacken van deze thread.

  • Marcel

    wat wasc /is er niet goed aan het spuitwerk?

    ik heb tot zover nog geen slecht werk van hem gehad of gezien.

    Marcel

    BH

    (regio rotterdam) :-)

  • Paul

    Spuitwerk was okay,maar erg traag en telkens een excuus,na een hoop bellen van mijn kant,geen resultaat en na 1 x van de dealer,was die klaar.

    Ze waren alleen in de haast vergeten om het ontluchtingsgaatje van m'n tank af te plaken( vaccuum trekken benzine) en om de emblemen terug te plaatsen.

    al met al hebben die geintjes me gewoon weer zowat een dag gekost.

    Bovenop de bijna 7,5 week dat ik 'm al kwijt was.

    En nog loopt die niet lekker naar mijn idee,kan er dus weer mee terug.

    Vandaar dat ik dus eigenlijk een werkplaats/monteur zoekt die iets meer liefde voor motors heeft.

    Hoeft niet eens goedkoop te zijn,als die maar goed is!

  • PeetsHD

    Dat je niet even bike hospital vermeld .