wiel

• bautje

vraagje

ik heb op mijn electra een fatboy achterwiel zitten

maar nu wilde ik er ook een fatboy voorwiel op zetten

maar het probleem is dan dat ik mijn staaf slot niet door de wiel heen kan halen

nu is mijn vraag

kan ik op vier plaatsen een gat van 13 mm erin boren

of maakt dit het wiel te zwak??

• Hek

Lijkt me niet. Ik heb spaakwielen, en dat zijn dus hele grote gaten tussen de spaken.

Wel ff opnieuw laten balanceren

Salutti

Hek

• Rens

Hallo, ik heb laatst op mijn werk een nieuw model fatboy wiel, met standaard al gaten dicht gelast.

Daarna heb ik in het wiel grote gaten gefreesd, net als het nightrain model 2008.

No problemo!

• bautje

ok

dat word dus boren

bedankt

• Rens

Hallo bautje, misschien is het een idee om er een paar mooie gaten in te laten frezen helemaal rondom (denk dat het mooier is als 4 kleine gaatjes).

Als je een frezer kent hoeft het niet duur te zijn.

Gaten zitten er na een half uur tot een uur wel in.

• ferry

Of op een watersnijder dan kan je leuk figuurtje je doen.

Fer

• John

ehmmmm….dan moet je wel je band demonteren en je remschijven en je lagers…..als je vier gaten wilt boren hoeft je wiel niet eens uit de motor…..

• Herrie

Dat is toch niet zoveel werk als je er iets unieks voor terug krijgt?

En of je nou laat watersnijden of frezen…je kan bij allebei de mooiste vormen cq. figuren creeren.

Bij frezen zelfs nog mooier omdat je daarmee 3d kunt gaan.

Persoonlijk denk ik dat 4 lullige gaatjes een beetje goedkoop zal staan…..

Ieder zijn of haar ding natuurlijk.

• Hek

4 lullige gaatjes? dan kan je er twee prinsen Albert in kwijt. Staat ie gelijk goed op slot ;-)

Salutti

Hek

• Saks

je hebt op zich wel gelijk maar de vraag was of 4 gaten boren kwaad kan, nog effe en er wordt aangeraden om gave billet wielen te kopen omdat daar hele mooie grote gaten inzitten.