polen

• gerrit

Wij willen door polen naar de superrally rijden, want die 2 weken zonder vrouw moeten wel vol gereden worden. Is er iemand die ervaring heeft met polen , zowel de wegen als het dievengilde en is het verstandig?

• ton

Hoi Gerrit,

Zet je motor eens een nacht voor ‘de Kogge’!!

Dan weet je meteen waar je aan toe bent.

Zie je op de SR.

grt Ton

• gerrit

Hé Ton

Nou dat lijkt me een heel goed plan,,,,als ie er s'morgens nog staat kan ik m echt overal neer zetten!!!!!

spreek je weer

• Saks

wij hebben onderin Polen gereden en de wegen waren daar best te doen, komende zomer gaan we bovenlangs richting rusland. Polen zijn vriendelijk en behulpzaam vond ik.

Persoonlijk zet ik mijn motor altijd overal gewoon neer (wel op slot), in een stadje of langs m'n tent. Als ik me steeds zorgen moet maken over diefstal bezorg ik mezelf een hartinfarct. Hier in NL lopen net zoveel klootzakken rond als ergens anders.

• hulkiehenkie

ben 2 jaar geleden naar Byalistok gereden, dat is dicht aan de grens van Wit Rusland, en moet zeggen dat de weg toen dramatisch was net als het rijgedrag van de polen zelf, mijn poolse gabber vergelijkt het verkeer met playstation:D,

daarintegen was zijn bruiloft (3dagen) geweldig !!!!!!

• Big Peter

Hier in NL lopen net zoveel klootzakken rond als ergens anders.

Hey Saks, bedankt voor deze vriendelijke woorden. :>)

Ze mogen van mij rustig rondlopen, zolang

ze maar niet aan onze motoren komen.

Doen ze dat wel, dan kunnen ze vele

maanden revalidatie tegemoet zien.

Looprek, vloeibaar voedsel etc.

Greetz,

Peter

• Konijn

Er zijn 2 goeie polen; de noord en zuidpool. Maar daar zullen ze dan wel weer gepekeld hebben. Het is ook altijd wat.

Gr + wortel

• gekkehenkie

konyn je bent er 1 vergeten

een dooie pool dat is ook een hele goeie.

• Saks

ik ben ook wel blij met mijn plus en min pool

• Dombo

Tegenpolen dus…..