Wie heeft er ervaring met ombouw van injectie naar carb ?
Wat zijn de benodigde onderdelen en wat zijn ongeveer de kosten ?
Gr Ron
De redenen van de vorige ombouw was ivm een van de eerste injectieswaren niet 1 van de besten , later is het stukken verbeterd .
Voor een doe het zelfer is het niet meer te doen een injectie afstellen en een carb blijft hekan je altijd nog een beetje aan kloten .
Het afstellen van een injectie is geen probleem en als alles naar behoren werkt blijft dat goed lopen .
Fatbob, het klopt wat Peet zegt.
De Delphi injectie is beter dan de Magneti Marelli
die ik zelf ook heb, maar ook met de MM injectie
heb ik nooit problemen gehad.
Waarom wil je terug naar een carb ?
Volgens mij kan je een carb nooit zo nauwkeurig
afstellen als een injectie (over alle toerentallen)
en ook geen gedoe met benzinekraan en choke.
Ik heb er zelf een Powercommander opgezet
en dat werkt uitstekend.
Gr. Peter
hoi,
de reden is dat ik er moeite mee heb dat ik beperkt word in mijn keuze wat uitlaten, luchtfilterhuizen enz betreft.
Ook wil ik een lager stationair toerental.
tevens vind ik de totale kosten behoorlijk hoog!
Hoe zijn de ervaringen met de powercommander dan, genoeg mappings?
Iedereen vast bedankt voor hun reaktie.
Gr Ron
De kosten voor het “herprogrammeren” van de originele ecu "(waarna je na elke wijziging van uitlaat of luchtfilter weer kosten moet maken)
Ook zijn de uitlaten voor 2008 modelen duurder dan “gewone”uitlaten.
Om een oordeel te kunnen vellen moet ik dus ook te weten komen wat de ombouwkosten zijn.
Gr Ron
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?