Dag Ron,
Eveneens heel veel succes ermee !!
Zoals aan Bobber geschreven, valt het rijden inderdaad heel goed mee !
Wel zit ik wat met de gekozen kleur - vivid black = poetskrassen ?! eigen aan deze kleur ?????.
In functie van de lichtinval kan men op de lak kleine krasjes zien = de zogezegde poetskrasjes - zou mijn inziens niet mogen bij een nieuw afgeleverde motorfiets.
Wat het geluid betreft is het inderdaad minder. Ik vermoed dat dit bij alle modellen wat tegenvalt omwille van de europeese “milieu”normen ???
Wat dit laatste betreft heb ik immers problemen om mijn motorfiets in te schrijven bij DIV = dienst inschrijving voertuigen ( België).
Heb vorige week namelijk mijn aanvraag tot inschrijving terug gekregen met de bemerking : uw motorfiets voldoet volgens de ontvangen gegevens van de invoerder NIET aan de sinds 01 januari 2008 in voege zijnde “ polutienormen ” !! Bijgevolg kunnen wij uw motorfiets niet als nieuw inschrijven !!!!
Navraag bij de dealer leert mij dat het waarschijnlijk (?) - hopelijk, in orde komt bij het mee opsturen van het COC - certificate of conformity.
Wordt zeker vevolgd want zonder inschrijving niet wettelijk in orde dus niet rijden !!!!
Wat opties betreft, heb ik erbij de FXDF Rider's Essentials Kit en enkele “skull” onderdelen.
Verder zoek ik nog naar voormij passende zijtassen.
Groeten,
Dirk