Rijervaring FatBob

• Dirk

Hallo,

In mijn zoektocht naar info over de nieuwe FatBob, ben ik op dit forum terecht gekomen.

Heb er eentje besteld en dit zonder hem test te rijden.

Dom ? Misschien wel maar het was “ liefde op het eerste zicht ” !

Daarenboven, hadden de door mij bezochte dealers geen demo.

Vandaar mijn vraag of iemand die de FatBob heeft of er al mee heeft testgereden, mij zijn of haar ervaring kan meedelen ?

Alvast bedankt !!

• rudi

tja das niet best

ze slingeren als je boven de 75 km/pu rijdt

ze starten slecht

hebben veel onderhoud nodig en zijn erg traag

bovendien zijn er nogal wat fabrieks foutjes zodat hij om de haveklap binnen moet

.

.

.

.

.

.

.

…..

…………..

…………………….geintje natuurlijk gefeliciteerd met je aanwinst !!

• Peets HD

Ik zou niet weten hoe het rijd maar het is wel een motor waar ik mijn keus ook op zou laten vallen , ik vindt een fatboy als ie kaal is en zwart natuurlijk een mooie fiets , aleen het is niet rubber mounted .

Bij de Motor die jij gekozen hebt is dat wel zo en daar zitten vele voordelen aan .

sucses met je aanwinst en wat mij betreft een goede keuze .

groeten peet

• gekkehenkie

hele goede keus het was liefde op het eerste gezigt zy je dan heeft proefryden geen zin heb ik ook nooit gedaan er is maar 1 fatbob in het assortiement

als je die wild dan wort dat hem wel zou ik hem laten tunen om er nog meer plezier van te hebben sucses.

• Jos V.

Persoonlijk vind ik het niet verstandig om een motor uit een folder te kopen zonder proef te rijden. Als je niet kritisch bent v.w.b. rijeigenschappen maakt het natuurlijk niks uit. De fatboy die je gekozen hebt is niet rubbermounted maar hij heeft wel een twin-cam B blok en d.w.z. dat er balansassen inzitten om de trillingen te reduceren en dat werkt prima.Dat rijd ook stukken prettiger als de oudere fatboy-softails.

Bovendien hebben ze het frame ook verbeterd.

Succes met je nieuwe aankoop.

• John

ehmmmm…..volgens mij moet je nog eens lezen,Jos……

• Jos V.

verklaar je nader John

• Charley

FatBoy ? > Fatbob !

De Heren hebben het hier over een lekkere stuurfiets, niet een fiets voor brave mannen, rechtop zittend de bocht om.

Dyna's net als Sportsters, voor het betere gooi en smijt werk. Wel even oplaten kiettelen, ( tuning ) anders kom je wel 'n beetje vermogen te kort en dat doe je, jezelf dan overigens ook.

Goeie Bike, wel even wennen aan die bredere slof achterop, tijdens het bochtenwerk.

Mazzel, Charley

• Dirk

Iedereen alvast bedankt voor de reacties !!!

Prettige eindejaarsfeesten !

• Jos V.

oeps, leesfoutje ben nuu echt aan een leesbril toe.

Terwijl ikzelf vroeger een fatbob (shovel) heb gehad.