oplichter op marktplaats

  • HDforever

    Harley Davidson Electra gilde FLHT 1996 34000km voor nog geen 5000 Euro?

    Wees gewaarschuwt motor staat in Engeland en met omwegen proberen ze je geld afhandig te maken. Zie ook forum op marktplaats

  • cornolio

    Ja die gasten staan er met regelmaat op en ik denk dat ze het ook wel af en toe lukt want ze blijven het proberen.

    Iemand die een beetje thuis is met Harley,s zal hier niet intrappen maar mensen die altijd al een Harley mooi vonden maar niet konden betalen denken misschien dat ze op deze manier goedkoop aan een Harley kunnen komen en komen dan bedrogen uit.

    De gasten die dit doenmogen ze voor mij helemaal blind slaan maar dat is dan persoonlijk.

    Groetjes Cornolio

  • Jenzel

    Klopt helemaal……

    Een collega kon een leuke Sportster kopen voor weinig.

    De motor stond inderdaad in Engeland maar als hij het geld op zou sturen dan werdt de motor naar Nederland verstuurd ?!

    Volk dat er zulke praktijken op na houden moeten gewoon eens flink “bij de zak gevat” worden !!!!!!

    Dus U zijt gewaarschuwd !!

    Groeten Jenzel

  • electra_jos

    Pak niet graag kerels bij de zak. Weet wel andere oplossingen, maar dat mag weer niet.

  • jeroen

    Hier in Brazilië doen we niet zo moeilijk…..

    Een vuurwapen aanschaffen is gemakkelijker dan wiet kopen in Amsterdam ;)

  • corrie de Penning

    Weer een oplichter actief?

    Graag info over het onderstaande

    motor via engeland aangeboden voor € 3200,– wegens vertrek werk naar buitenland. Heeft wel een nederlands kenteken en staat geregistreerd op het kenteken vanaf 14 juli 2007.

    het is een sportster van 2002 een 883

  • evertharley

    Volgens mij vragen ze om een kort bezoekje,is het adres te achterhalen waar die losers wonen?

    cheers,

    Evert