dollar versus euro

  • kit

    waarom blijft alles zo duur hier terwijl de dollar zo laag is (denk dat ik ga emigreren en daar goedkoop hd rijden en tanken en fun maken)

  • evertharley

    Hey,

    Je kan de vraag ook anders stellen…..waarom wordt er zoveel door de bevolking getolereerd in dit FUC…..regelland??De politiek smeert ons allemaal de ogen dicht en dat allemaal in het kader van tolerantie,verdraagzaamheid etc…..globale opwarming van de aarde MY ASS!!!!!! dit wordt gewoon gebruikt om ons weer meer geld af te troggelen!!Het wordt tijd voor Johny Rebel om het kapitalisme de kop in te drukken.Kit ik ga met je mee emigreren!!!!!!!!!!!!! naar de roots van onze Harley's.

    greetzzzzz

    Evert

  • Saks

    ja doen want in Amerika is alles beter…..???

    is dit HD gerelateerd?

  • Herrie

    Stuur ff een kaartje mannen!

  • Mojo

    We hebben het zo slecht nog niet hier hoor! Proost !

  • Bow1340

    De onderdelen daar zijn een schijntje met de prijzen hier,alleen de fucking douane maakt deze markt kapot.Dus als je gaat emigreren even een adres achter laten voor de onderdelen voor prikkers.

  • jay

    Ben een tijd in amerika geweest maar geen haar op me hoofd ( en dat zijn er veel ) wil ik verhuizen naar dat land met al hun problemen en schulden. Zelfs met dat goedkoop rijden en goedkope spulletjes. Gras is altijd groener bij de buren…….

    Ten tweede als mensen het daar willen kopen veel plezier. Gun de nederlandse ondernemer niet zijn marge. Ik word gek van dat gezeur van dat de dollar goedkoper is dan de euro en dat daarom de prijzen maar naar beneden moeten. Als ik naar tjechie rij kan ik goedkoop boodschappen doen. In duitsland kan ik goedkoper tanken enz enz enz enz

  • Eric S'pore

    Toch ff een reactie dan.

    Ik woon en werk in Singapore en ik kan je vertellen dat het hier een stuk kapitalistischer is dan in NL; geen sociale verzekeringen, geen vakbonden, vrije markt principe vrijwel overal aanwezig, resulterend in waanzinnige prijsstijgingen van bv. onroerend goed (50% sinds een jaar terug gestegen) etc etc.

    In sociaal democratisch NL (met al zijn sociale verzekeringen, huurbescherming etc.) zou mijn Dyna ongeveer 18.000 euro hebben gekost, exclusief de customizing. Ik heb hier in Singapore echter slechts 28.000 S$ betaald, da's ongeveer 13.500 Euro.

    Ik betaal hier 3% inkomstenbelasting, in NL was het meer dan 40%.

    Shell 98oct is hier 1.70 S$ per liter, da's 81 eurocent.

    Ga ik naar m'n buurland Maleisie, dan betaal ik 1.5 Maleisische ringgit per liter, da's minder dan 38 eurocent…

    T'is is niet het kapitalisme mensen, het is de NL regering die de accijns en de invoerrechten en BTW in hun zakken steekt.

    Eric

  • gekkehenkie

    en tog zyn er nog sukkels die gaan stemmen .

  • henky

    Ja wat een fanatastisch land dat amerika.

    De spulletjes en de benizine is er goedkoop.

    Nadeel is wel dat je er nogal grote kans loopt om kapot geschoten te worden, vervolgens zijn de medische voorzieningen wel redelijk als je maar heel veel premie betaald met je 2 full time banen. Heb je geen baan heb je pech. ben je ziek of ga je dood heb je pech. Land staat op het punt om failliet te gaan.

    Stelletje stumpers daar.

    Ga er lekker wonen zou ik zeggen ik blijf wel hier. Als je alles beter weet dan kun je meteen solliciteren voor president, hoef je niet veel voor te kunnen.

    Tuurlijk betalen we hier heel veel belasting en zijn er te veel regeltjes. Maar we hebben wel een goede gezondheidszorg en fatsoenlijke wegen en kan mijn portemonaille de inflatie bijhouden.

    Kijk eens naar belgie. Beetje minder belasting maar en wegennet waar je gek van wordt.

    Duidsland, hadden danklzij hitler ooit mooie wegen maar kost nu een godskapitaal omdat er 50 jaar geen onderhoud is gedaan en een werkeloosheid waar je gek van wordt……

    Bij een ander is het altijd beter. Lekker gaan zou ik zeggen is hetw hier weer wat rustiger.

    henky