indentiteitskeuring

  • k-streetfighter

    hoi collega eigenbouwers

    zijn er meer die vandaag of eerder deze weken n indentiteitskeurings brief van t rdw hebben gekregen?

    volgens t rdw zou t om 400 eigenbouw kentekens gaan

    ik hoor t graag, mvg klaas

  • Gerry

    verkeerd gelezen, antwoord weggehaald

  • k-streetfighter

    ben 1e eigenaar, dus dat kanniet in dit geval maar dat was ook de vraag niet

    mvg

  • Gerry

    Sorry ..K.. niet goed gelezen.. ik heb het weg gehaald :S

  • Marcel

    heb je een frame met kenteken gekocht (bv ferox performance ?) of ben je zelf naar lelystad geweest ?

    Marcel

  • k-streetfighter

    prostreet komplete motor, maar ik denk dat de pro streets frames bij t “huidige ferox”vandaan komen

    hoezo

  • Marcje

    Volgens mijn kentekenbewijs heb ik een merk EIGENBOUW en bij handelsbenaming staat LEGEND CUSTOM. Deze motor heb ik gekocht, maar ik heb geen brief ontvangen van RDW.

    Motor is in 1998 op kenteken gezet, wanneer is jouw motor op kenteken gezet?

  • k-streetfighter

    aug 2008 en okt 2008, 2 fietsen

    t gaat mij er niet om met n beschuldigde vinger te wijzen, maar of t verhaal van t rdw klopt

    ikzelf hanteer n 1 t/m 10% regel met zoiets en daar bedoel ik mee dat als t rdw zegt dat t om ongeveer 400 kentekens gaat, dat er dan tussen de 1 en 10% daarvan, mensen reageren( op forum, mede bouwers, kenissen etc etc) die t zelfde hebben, tot nu dus nog niet/niemand

    t gaat mij er niet om wie niet, maar wie wel

  • marcel

    Er gaat al een geruime tijd een sterk gerucht dat de frames met kenteken die in grote serie gekeurd zijn

    veelal met het zelfde blok etc. onderwerp worden van een nacontrole ivm het feit dat 1 iemand vele motoren

    keurt en aanbied voor een hele lage bpm aangifte en binnen korte tijd van eigenaar wisselen en opduiken

    met een ander blok bak etc. met een veelal veel hogere waarde.

    Hoe dat juridisch in elkaar steekt weet ik niet, dus hou ons op de hoogte

    Marcel

  • USA John

    misschien gewoon contact opnemen met RDW en rechtuit vragen,het zijn niet zulke hufters als velen denken…..