panhead

  • panhead

    hallo

    ik ben op zoek naar een panhead blok met kenteken of all1 een kenteken ervan.

    een knuckel is natuurlijk nog beter….

    als iemand iets weet dan hoor ik dat graag.

    gr

  • rulez

    ebay of andere sites in usa, als het vnl om kenteken gaat dan een bike met juiste title kopen, oversturen en hier op kenteken zetten. rest van de onderdelen kun je verkopen om je kosten beetje terug te krijgen.

  • USA John

    hoeveel heb je er voor over?

  • panhead

    genoeg, wat heb je dan

  • USA John

    ik woon in Texas maar moet wel weten of het de moeite is om te zoeken voor je….

  • panhead

    hoi USA john

    als je me je e-mail geeft dan kunnen we op die manier beter communiceren

    dan kan ik je de details geven wat ik zoek.

    of je stuurt my een mail daymondaurora@hotmail.com

    gr

  • USA John

    als je op mijn naam klikt kun je een privé bericht achterlaten…

  • George

    Heb een 1955 Panhead gedemonteerd en het blok totaal laten reviseren, is als nieuw. Met VG replica frame en 1955 nederlands kenteken. Heb ook nog een origineel 1955 frame in perfecte staat maar zonder kenteken. Helaas heb ik ook een slechte rechterknie dus is kicken lastig geworden, en zoek om die reden een goede 1965 Panhead met electrische starter. Overname van de 1955 Pan met VG frame en kenteken en/of het originele frame is mogelijk, maar geen koopje want de blokrevisie kostte al 4 mille (rekening kan ingezien worden en een kopie kun je meenemen). Versnellingsbak is ook origineel, benzinetanks ook. Bij interesse s.v.p. Een mailtje naar wrench2@xs4all.nl sturen.

  • gert

    hallo Wrench,

    Ik heb belangstelling voor het project.

    Voor mij klinkt het goed, maar uiteraard wil ik eerst een prijs van je weten voor we verder kunnen.

    ik heb eventueel ook in het origineel frame interesse als de prijs het toelaat, dit ivm met panhead waar ik nu aan bezig bent voor mijn vrouw.

    mvg

    Gert

    I

  • wim

    Hallo Allen,

    Ik ben op zoek naar een panhead voor een project het lieft met een kenteken of om deze op kenteken te zetten de bedoeling is om er een mooie shopper van te bouwen ook wil ik hem wel uit amerika maar ik weet daar de weg niet kwa sites etc kan iemand mij helpen voor het aanschaffen van zoiets gaat om het frame bak en blok of iemand in ned die dit soort handel doet vanuit usa evt