Jiffy beveiliging

  • Crispy

    heeft iemand een tip om op eenvoudige manier een startbeveiliging te maken op de Jiffy van een Fatboy 2003 in verband met een keuring in lelystad ??? Thanks

  • ruud

    Heey crisp, volgens mij is dat hier al eens uitgebreid behandeld. Wellicht kun je even terugzoeken op het prikbord. Succes.

  • Crispy

    Zou kunnen en ik heb al gezocht maar kan het niet vinden :S

    Misschien weet iemand anders welk topic dat was ?

  • Ultra

    kan je er niet een sterke veer op zetten die zorgt dat de jiffy direct inklapt als je 'm er vanaf haalt?

  • donny

    Dat zou ik nooit doen om er een sterke veer op te zetten.

    Het gaat 100% zeker fout.

    Op het moment, dat je je motor rechtop houd of je wilt hem verplaatsen klapt

    je veer in.

    Laat je hem dan los valt hij om.

    Ik denk, dat de schade dan aanzienlijk is.

    Je kunt er toch beter een onderbreker opzetten.

    donny

  • Crispy

    Een veer alleen voor de keuring zou een optie zijn maar dat is niet meer genoeg.

    Er moet echt een startonderbreker op zitten.:X

  • Ultra

    veer was ook alleen als suggestie voor de rdw bedoeld, maar ja als ze daar geen genoegen meer mee nemen. zit zo'n onderbreker dan wel standaard op de ‘europese’ 2003-modellen? suc6 & groet Ultra

  • Crispy

    Nee zit niet standaard op de Europeesche maar moet nu wel op iedere motor bij individuele keuring in Lelijkstad.

    Vreselijk krom natuurlijk maar is helaas niet anders, dus als iemand een ideetje heeft om dat voor 1 daggie ff simpel op te lossen dan zou dat mooi zijn.

  • thollanderke

    Is inderdaad al meerdere keren een oplossing voor gegeven hier op forum

    Misscien ff andere zoekwoorden gebruiken bv keuring (is maar een idee)

  • Fatboy

    Hoi Crispy

    Ik kom vaker op ‘lelystad’ en heb een hele eenvoudige oplossing voor die standaard-wegrij-beveiliging.

    als je je emailadres stuurt, dan zal ik je een paar foto's sturen. Anders email adres met tussenkomst van webbeheerder oid (dombo)????? even aan me doorgeven. Ik weet niet precies hoe dat werkt.

    gr