evo koppeling

  • john

    hoe kun je het beste je evo fat boy 1994 de koppeling afstellen

  • piet

    mot je hem naar de harley dealer brengen

  • JOHN

    piet jy moet die knikkers uit je kop laten halen als je niet normaal kunt doen maf k l

  • piet

    hallo john

    ik ben eigenlijk wel een beetje ontdaan van je antwoord

    maar ik zal proberen je te helpen.

    dat dealer verhaal was goed bedoeld

    maar oke als volgt:

    eerst je koppelings kabel vernieuwen, dan afstellen met de centrale bout aan de zijde van je primairebak

    dat alle speling er uit is gewoon met de hand

    dan een beetje speling met het indraaien van je kabel en dan moet het goed zijn .

    gebruik wel formula olie dat werkt het best.

    uit ervaring.

    oke ik hoop dat ik je er mee geholpen heb

    mvg piet bacho

  • john

    goede avond piet bedankt voor de nutige informatie was niet rottig bedoeld hoor met vg john

  • Hek

    Kabelspanner van de buitenkabel losdraaien, eerst boegmoer op de spanner los zetren en dan indraaien. Clutch cover er af schroeven en een Imbus sleutel op de centrale zwarte bout zetten en de borgmoer van je clutch hub losdraaien. Zwarte imbusbout indraaien totdat je voelt dat die vaat pakt. Ff heen en weer draaien om het goede aangrijppunt te voelen. Dan een halve slag terugdraaien. Borgmoer weer vastzetten terwijl je de imbus bout weer met een imbus vast houdt. Cover dicht kabelspanner uitdraaien tot je nog maar 1 a2 mm speling op de kabel hebt (controleren bij de handel) borgmker van de spanner weer vastzetten en de runber cover weer ovr de kabelspanner schuiven