maxxis white wall banden

  • piet

    ik kan “ goedkoop” aan white wall banden (130-90-16) komen.

    Merk: Maxxis

    Heeft iemand ervaring met Maxxis banden?

    Is het hier een kwestie van goedkoop is duurkoop?

    hoor graag jullie oordeel.

  • ronaldo

    Hoi!

    Had ze zelf op mijn Road King en Electra 1999/ 2005 en bevielen goed.Vooral in de regen! Hadden dan meer grip dan de Dunlop en toch wel dezelfde slijtvastheid zo ongeveer.Ook niet zo springerig bij ribbels. Is in de States en Azie een der grote merken - goedkoop = hier zeker geen duurkoop! Verbaasde mij altijd dat ze hier niet echt bekend zijn.

    Grtz

    R

  • Peets HD

    kom nou mannen , koop gewoon een goede band . het is belangrijk genoeg .

  • U.S. John

    er is niks mis met Maxxis banden…

  • Gerry

    ronaldo

    zeg nou niet dat ze uit AZIE komen

    dat ligt hier bij div mensen een beetje gevoelig haha

  • iron

    Banden bedoeld voor de warmere streken in de wereld hebben een andere rubber samenstelling dan de europese banden.

    Afbreukrisico is mijn inziens groot, je rijdt Harley en beknibbeld een paar tientjes op goede banden……………….onbegrijpelijk, VEILIGHEID staat toch voorop mannen? :S

    Greetz Iron

  • piet

    het is geen beknibbelen want het scheelt minimaal 100 euro per band!

    maar het is me wel duidelijk dat de meningen uiteenlopen.

  • Gerry

    Iron dus als je een harley in amerika koopt dan moet je eerst de banden wisselen

    omdat de rubber samenstelling anders is haha

    nou ik heb al veel gehoord maar ik ben echt nog NOOIT iemand tegen gekomen

    die eerst ze banden ging wisselen hoor gr G

  • Peets HD

    och ik zou het echt niet weten , maar ik ga liever voor de merk band die zijn eigen heeft bewezen door de jaren heen , ik heb nou eenmaal niet zulke goeie ervaring met maxis en dat begind al bij balanceren , vaak veel gewicht nodig . Hoge snelheden zijn ze ook al niet geschikt voor .

    hier heb ik een stukje op het net gevonden , wat het inhoud weet ik ook niet , iets met 30 norm of zo , ik hou me daar eigelijk niet mee bezig .

    ik adviseer mijn klanten meetsal avon en voor iemand die weer en wind rijd vindt ik mezler lesertack een goed profiel met ceel water afvoer .

    maar goed hier het stukje over een test dan wel met autos , maar goed zie maar ……….. grrrrrrrrrrrrr peet

    http://www.autogids.be/artikel/telex/goedkope-banden-gevaarlijk-in-de-regen-12124.htm

  • Gerry

    nou Peet die test zegt wel genoeg

    ik zeg ook niet dat die maxxis wel of niet goed zijn ik kan die maxxis banden niet eens Maar ik vind die dunlop harley band ook niet echt geweldig dat is ook een zwabberband (vind ik) ik heb er metzeler radial banden op zitten en dat vind ik super en zo heb iedereen zijn eigen ding gr G