motorfiets-techniek

  • melliw

    Halo , wie heeft voor mij dit boek te koop ?

    MOTORFIETS-TECHNIEK HARLEY DAVIDSON

    UITGEVERIJ PETERS DEVENTER

    ISBN NR: 9061271924

    Dit boek is nederlandstalig

    Bedankt , Willem

  • Saks

    volgens mij heb ik 'm ergens als pdf.

    stuur effe een maltje dan regelen we wel wat

  • melliw

    Die heb ik al , maar ik wil gewoon het boek op de werkbank. In het engels is alles te krijgen maar ik wordt gek van dat vertalen met woordenboek.

    Gr Willem

  • Thollanderke

    Dit boek ben ik gaan lenen bij de plaatselijke bibliotheek en heb dan alle bladzijden gekopieerd en daarna in een ring kaft gedaan en kat in het bakie.

    Het is maar een tip als je niet aan het orginele boek zou kunnen komen.

  • melliw

    Ik heb het boek ook in huis van de bib en vindt het wel een leuk hebbedingetje. Hij is nieuw wel te krijgen maar vindt hem behoorlijk aan de prijs. Misschien een leuk verjaardagskadootje of anders kopieeer ik de blz wel die ik nodig heb.

    Gr Willem

  • Swagman

    heb hem hier ook, ooit nieuw gekocht; denk dat je idd beter kunt kopieëren, is vrij prijzig in de aanschaf (nieuw dan).

    Vind trouwens de oplossingen hier vaker duidelijker dan beschreven in het boek; trouwens zijn hier mensen die “meer” weten dan het boek.

    Ervaring staat niet in dat boek.

  • Bugeater

    Ik ben eens een keer bij de Pieters langsgeweest; ze hadden toen ook ‘B-keus’. Toevallig ook die ik net zocht (de bladzijden waren niet helemaal recht afgesneden, maar wel prima leesbaar), kostte minder dan de helft.

  • Jan

    Wat is nou een éénmalige investering in een goed werkplaatsboek en een beetje fatsoenlijk gereedschap? Als je zelf een beetje wil (en kan) sleutelen zijn die zaken onmisbaar.

  • Bertus

    Juist! Dat gemierenneuk op een paar tientjes altijd om te besparen op een boek of wat gereedschap……..

    Kopen ze een brommert van € 10000 of zo en dan is een gereedschapssetje of een manual duur????????? Moet je eens tellen wat je aan benzine verrijdt….

    Gaan ook allemaal bij de witte pomp tanken zeker? Tsssssssssssssssss.

    Of zeilen erop.

    Zo dat is eruit.

    No hard feelings

    Grtz,

    Bertus.

  • Swagman

    @Bertus en Jan, volgens mij heeft Willem niet gezegd dat hij wil besparen op gereedschap en dat boek van Peters kost toch met verzending rond de 100,–€ en dan vind ik zijn vraag of iemand hem 2de hands heeft niet eens zo gek.

    Stel dat hij het boek kan overnemen voor pak hem beet 50,–€; dan heeft hij toch nog 50,–€ in de pocket, kan hij daar benzine voor kopen.