problemen met alarm

  • Corry

    Ook ik heb problemen met mijn alarm. Wilde net weg, maar de key fob doet helemaal niets meer. Batterij leeg, dacht ik. Dus reservesleutels gepakt…hetzelfde resultaat, helemaal niets. In paniek rondgebeld, de één zegt met de knop ingedrukt naast de motor gaan staan om het alarm te resetten (werkt dus niet), de ander geeft een ingewikkelde constructie met het tegelijk indrukken van de knipperlichten maar ook die optie geeft geen resultaat.

    Niemand weet wat er aan de hand kan zijn……iemand hier misschien wel? HD is van 2003 en voorzien van het standaard fabrieksalarm. Handboek ook al doorgelezen en alle mogelijke opties geprobeerd. Zonder resultaat ;-(

  • Jos

    Je hebt mail

    Gr, Jos

  • streetbob

    hoi Corry, ik heb hetzelfde gehad bij mijn streetbob van 2006,2 keer hetzelfde en op de zelfde plek.

    kan zijn dat er iets stoort waar je alarm van streek raakt.

    ik heb toen de motor gewoon een meter of 30 weggeduwd met loeiend allarm.maar toen deed hij het wel weer.

    staat ook in de handleiding

  • Corry

    Nee, dat is het niet. De bike staat gewoon in de garage…..waar ie altijd staat.

  • Jos V.

    Heb in het verleden ook regelmatig problemen met het standaard fabrieksalarm gehad dat ik de motor niet meer gestart kreeg.

    Toen ik mijn 2004 sportster kocht vertelde de verkoper mij dat het alarm niet geactiveerd was. Groot was m'n vreugde dat dit niet gebeurd was.

    Een motor alarm zonder problemen is nog niet uitgevonden.

    Ik ken mensen die ook heel veel problemen met “red alert”hebben gehad totdat ze het eruit gesloopt hadden.

  • Henry

    Hallo Corry

    Net wat streetbob zegt het kan zijn dat iemand in jou omgeving en dat kan zeker binnen een straal van 50 meter zijn die een illegale draadloze telefoon gebruikt en dat kan jou zender storen van je fob,ik heb het zelf meermalen op verschillende locaties mogen mee maken.Haal je motor uit de schuur en probeer het een eind verderop kost je alleen wat zweet en spierkracht je plaatselijke techneut kan je altijd nog bellen.

    Succes

  • peetshd

    gewoon je flob dicht bij het allarm houden en 20 sec indrukken dan calibreerd hij zich zelf weer en het werkt weer .

  • Corry

    Helaas, dat heb ik gisteren verschillende keren geprobeerd. Alles blijft ‘dood’. ;-(

  • peetshd

    Corry je hebt het tocvh over een orgineel harley allarm ?

    als dat helemaal niet meer werkt kan je met behulp van je richting aanwijzers en je code de motor weer aan de praat krijgen .

  • peetshd

    Heb je het allarm al een keer af laten gaan of probeer je het eerst uit te schakelen ?

    Ik stel voor om het even af te laten gaan .en je accu polen na te trekken .